Інклюзивне навчання передбачає створення освітнього середовища, яке відповідало б потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
Інклюзивне навчання - гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальним навчальним планом, забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом.
Інклюзія в нашій школі
У школі працює Людмила Миколаївна Алфьорова - асистент учителя з інклюзивного навчання.
Роль асистента вчителя в роботі інклюзивного класу є надзвичайно важливою і полягає в наданні допомоги вчителю та дітям, у тому числі й дітям із особливими потребами в навчанні.
Основними напрямками роботи асистента є:
- надання допомоги вчителям в організації, підтримці та впровадженні навчально-виховного процесу;
- моделювання додаткової позитивної ролі для учнів, належних і ефективних міжособистісних комунікаційних навичок (вербальних, невербальних);
- моделювання безпечної практики роботи та реагування на непередбачені ситуації в міру їх виникнення;
- розширення навчальних можливостей для дітей;
- індивідуалізований підхід до навчання дітей та надання індивідуальної уваги окремим учням;
- керування поведінкою учнів, проведення спостережень відповідно до вимог учителя;
- забезпечення додаткового часу вчителеві для планування, навчання та оцінки навчального процесу;
- більша послідовність у процесі викладання;
- кращий моніторинг та оцінка прогресу в навчанні та розвитку дітей.
Коментарi